Freitag, 1. Juni 2007

Pregatire pentru fuga

Sapt trecuta m-am inscris la un cros. Aici nu e ca akas.
Akas daca vrei sa te duci sa alergi cu ocazia 'Loteriei Nationale' sau a 9 Maiului sau nush mai ce eveniment, te gandesti sambata seara si duminica te prezinti in Piata Constitutiei (daca nu ai fost in A noaptea dinainte si dk ti-ai luat belet in timpul saptamanii), alergi nitel pana in Piata Unirii ca pentru incalzire ( ma rog nu toata lumea face asta..) si astepti sa se strige: ' Seniorii poftiti la linia de start. Rugam juniorii si copiii sa nu alerge!' si bineinteles pe cate o 'vedeta' ca Gabriela Szabo sau Violeta Beclea-S.. sa apase pe tragaci ( in huiduielile multimii :))) ). Si dupa vreo 5 km ( prin 2001 erau 8 dar s-au gandit ca poate e prea mult ) ajungi din nou in Constitutiei, primind la linia de sosire cate un bonuletz roshu patratzos cu numarul de ordine conform sosirii.

Sunt curioasa cum o sa decurga aici alergarea de duminica. Sper numai ca nu o sa fie canicula. Bine canicula pentru mine reprezinta orice este peste 20 de grade mers, 15 grade alergat :) .
Sunt cam obosita zilele astea.. Parte din cauza ca nu pot sa dorm, parte din cauza.. hmm.. cred ca toate se trag de la nedormit: griji, nemancat (sau mancat aiurea.. mancarea asta sintetica - vom vorbi altadata despre asta).. etc.

Asha si ceea ce difera alergarile de aici ( numite Läufe ) de cele de akas e ca tre sa platesti destul de mult dupa parerea mea. Si funny e ca tre completat un formular in care scrii pe langa datele personale normale.. si contul tau bancar. Si ei iti iau din cont bani. pffffff..

Asha ca ieri am vazut in internet ca mi-au luat baniiiiiiiiiiiiiiii :D
8 la numar. Mult.. putin? Ce primesc pentru banii astia? Cred ca nimik.

(Din pacate nu pot sa dovedesc asta ca m-am gasit si eu sa scriu pe 1.06 la ora 1 si serviciul online banking nu e valabil.. verdammt :)


(later edit)

Ma rog..sa revenim.
Crosul de duminica e cu ocazia serbarii portului. De data asta portul de aici din Harburg ( care pentru Hamburg e un fel de Pipera al Bucurestiului, bine aici stabii sunt inlocuiti de turcii ajunsi la cam 3 mil in toata Germania ).

O sa povestesc cum a fost. Sper sincer sa fac fatza cu toata oboseala asta. Azi la antrenament a fost putin cam dificil. Si am alergat si singura. Nu am avut presiunea ce va fi asupra mea duminica.

Ehh..well..


----
Am folosit un limbaj facil, nu ma simt inteligenta in momentele astea.. ci comuna :D

----
Acest shir de posturi a fost inspirat de mi amigo Alex (baiat bun, plin de viatza, sau mai bine zis latin get beget) si de cele 5 cani de ceai negru pe care le-am baut. Oare fac o noapte alba? Nu prea imi permit dar chiar am pofta de scris. Ma simt bine.. sau mai bine zis, ma simt ca si cum as fi baut ceva :D (ceva cu grade nu ceai :D )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen