Samstag, 2. Juni 2007

Freunde in NIT

Joi a venit twinul meu din franta si dupa ce am terminat cu jobul in uni ne-am pus la povestit, fiecare dintre noi ce a facut intre timp. Adusese cu el si cadourile. 4 la numar. 3 pentru cei 3 amici ai nostri din NIT ( Nothern Institut of Technology - acel institut unde studentii fac 2 mastere intr-unul, adik pentru copii speciali :)) ).si unul pentru mine. M-a pus la incercare sa vad cum le-as imparti eu. Nu a iesit la fel, dar a decis sa mearga pe mana lui.

Am luat fiecare NITist la rand.
Eu am ramas nitel in urma.. bine.. nitel e relativ. Am stat cel putin juma de ora de vorba la intrarea in cladire cu Alex, care se indrepta catre gym.

Mergand din camera in camera.. apoi pana la chioscul din colt unde fiecare si-a luat cate ceva ( bere, inghetzata, pastile de gat :D ).. apoi iara intr-o camera timpul a trecut cam repede.. dar fain.



Partea mai neplacuta, cum am zis intr-un post anterior a fost cu:
'Vreti sa beti ceva? Ceai?! De care?'
'Negruuuuu.' (Eu incantata.. pfff )

Dormi tu dupa. Dar e bine sa descoperi ca acum ai o alternativa cand vrei sa te simti binedispus. Nu numai bautura 'ajuta'. Pentru mine portia e de 6 ceaiuri negre.
Super tare. E mai ieftin si nici nu ti se face rau. Bun geschäft.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen