Montag, 18. Juni 2007

Blankenese


Ce este Blankenese?
Pe scurt: cea mai scumpa zona din HH in care daca ai locui ai avea prilejul sa iti bei cafeaua de dimineatza cu picioarele pe balustrada balconului admirand privelistea oferita de Elba.



Poza aceasta imi aminteste putin de Monte Carlo.. desi diferenta e mare. Fiecare dintre cele 2 locuri are farmecul lui.


Duminica trecuta am decis din cauza caldurii sufocante sa fac o plimbare cu rolele. Si ce a fost in capul meu? Sa ma duc pana in Blankenese (cam o ora de la mine) cu S-bahnul si sa o iau pe jos inapoi pe malul garlei (Elbei adik). Cam gresita a fost alegerea mea. In principal pentru ca nu stiam cum e acolo, daca exista sa nu posibilitate de a te da cu rolele. Sa o vezi pe K 100m role in picioare, 200m role in mana.




Am mers ce am mers pana nu am zis ok.. cred ca tre sa scurtam distanta. Am luat un autobuz pana la gara Altona ( Un nod feroviar important in HH )




De la Altona pana in Landungsbrücken si de aici pana la central station (cum se anuntza in metrou).

Ideea mea de a pierde putine timp cu rolele s-a transformat in mers si dat din roti cateva ore bune pe o caldura de a 2-a zi ma ustura putin pielea.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen