Freitag, 1. Juni 2007

K's cake

Dupa cum am zis, imi place sa fac dulciuri.
Eram intr-o zi in Marktkauf ( un fel de Carrefour al Nord Deutschlandului) si am vazut un blat. hmm.. ia sa facem noi ceva lecker (gustos adik).

Dar am tot amanat pana sambata trecuta cand amigo R (my indian flatmate) a zis ca vrea sa invetze si el sa faca prajitura mea. :))) Zis si facut. Am mers impreuna ( ca trebuia oricum sa facem cumparaturi de uichend [cumparaturi ca ai vrea sa dureze toata sapt urmatoare.. dar de unde. Ca nu iei mult ca se strica]). Am luat ingredientele. Seara am facut eu tortul si el a luat notitze: 'Cand ma duc inapoi in India o sa ma laud ca stiu sa fac o prajitura stil romanesc.' :))) He is something, but he's the best.

----
Ca o paranteza:

Acum o sapt plecam impreuna la scoala. Ca avem 2 cursuri impreuna lunea si miercurea la ora 8 :((((.
Eu ca niciodata am fost gata inaintea lui. Ies din camin si vine si el in urma. Ma ajunge:
'Ahh.. u lost some weight.' Me, proud, incep sa rad. 'Da Da.. mersi.'.
La care el: 'Nu Nu.. vorbesc serios'. Si ce face in continuare? Face 2 pasi inapoi si se uita la mine din spate =)))))))))))))))))))))))))) si continua: ' Serios.. in sesiune u were fat. ' :))))))))))

Super tare.. cu asha o franchetze. Si vorbesc de o persoana din india, care si la varsta de 30 cel putin o sa creada ca nu exista prea multa rautate in lumea asta.
-----

Asha.. cake-ul meu.

Acesta este:

Initial

Arata super bine. Iammi..

Noch ein Stück :D ( inca o bucata.. asha de bun eeeeeee .. hehe )


A fost o ocazie faina de a chema cativa prieteni. Timingul nu putea fi mai bun cand lumea e cam plecata din HH cu ocazia vacantzei de o sapt. :) Asa fiecare a avut parte de o bucata consistenta. Unii si de 2. :)

1 Kommentar:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaa vreau si eu! Looks delicious...i mean skandalicious!

    AntwortenLöschen