Dienstag, 5. Juni 2007

One super WE

Tradus: Vineri - rollerblading / Sambata - Zoo / Duminica - 4ter Veritas Hafenlauf ( tradus: prima mea cursa in D ) + Hafensgeburtstag (tradus: ziua portului).

Un uichend cam obositor, care a cuprins rollerblading cam 5 ore vineri, petrecerea a inca vreo 5 ore printre pesti si animale care mai de care la Zoo sambata (super Geschäft: in loc de 21 de euro am platit 5.50e), am crezut ca nu pot face fatza pe o vreme care se anuntza a fi destul de calda la alergarea de duminica.
Dar ce sa vezi am terminat cursa de 10km pe locul 27 per total, dar 9 la femei. Femeile astea.. sunt mai incete ce sa le faci.

I got a medal..ehh.. arata nice. Macar asha ca in Ro nu primeam nimik si de 3 ani tot ieseam acolo in fatza si nimik.
Asha.. ce am mai primit..ahh..5 mere golden..multa apa minerala. Mai puteam primi si un masaj gratuit dar nu am vrut. :)

Tipa care a castigat cursa la femei a fost per total a 2-a.. la mica distanta de tipul de castiga. la inmanarea premiilor nici o grimasa, nici un zambet. 'Ehh..inca o cursa castigata' sau 'Damn..nu am putut fi prima per total.'

Partea funny am lasat-o pentru final.
Cu vreo 2..3km inainte de finish m-am cam enervat ca am zis ca alerg prea incet si am accelerat super tare ( mi-a placut partea asta ) si am depasit-o pe una. La final sa aflu ca am iesit pe 9 la femei. F fain. Super bun timp: 45min pentru 10km.
Daaaar..acum partea faina: locul 10 a castigat o masina pe uichend. :O:O:O:O :(((((( Ghinion sau wtf?

Crosul a fost cu ocazia zilei portului. Cateva standuri, alte cateva manifestari. M-am dat cu canoele de 10 ( mi-a placut enorm ), am facut o groaza de poze. Lume care mai de care.

Din cuprins:

1) Rollerblading




ein HH Symbol


ein anderes HH Symbol




2) Zoo







3) Hafenlauf


:D



nuu.. ei au alergat separat :d

imi place la nebunie poza asta






si pe aici se gasesc. ( ! A se observa tzigarea :) )

Dar cam atat.
Inapoi la realitate..

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen