Freitag, 1. Juni 2007

Acomodare = noul job

Astazi am fost a 2-a oara la noul part time job pe care il fac semestru asta. Am zis parca intr-un post anterior cum ca am primit bursa semestru asta.


Ma bucur super tare.. e fff mica, adik ajunge numa de cazare, asigurare si ceva mancare. Adik tantea pe mandea ( asha s-o scrie?! ).

Ehh.. tre sa fac ceva pentru banii astia :D . Dar e lejer zic eu. Nu este exact ceea ce vroiam dar oricum am contact cu oamenii din Uni, dar si cu studentii. Sunt un asha numit 'Tutor'. Ma rog sunt mai multe tipuri de tutoriat. Eu sunt in cadrul accommodation office-ului. Tanti care imi e sefa mi-a zis azi ca se bucura ca a mers bine pentru mine ( in germana: dass es geklappt hat :) ). Si apparently pentru a putea alege un viitor tutor, actualii tutori sunt intrebati ( cei din echipa mea ). Si.. se pare ca cica toti 'm-au vrut' (' alle wollten dich ' ) :D .. hehe.. Ce o insemna asta?! Sunt sociabila, amabila, capabila? Hmm..

Asha si azi am fost a 2-a oara la 'lucru'. Pare usor. Tre a looooot of patience.. ( As a friend likes to say : "Wir müssen geduuuuuuldig sein!" )

Si in plus, acest job imi ofera posibilitatea sa gasesc cazare semestrul urmator. Pentru ca se pare ca de anul acesta cei din anul 2 nu mai au sansa la camin. Mal sehen, ob es so ist oder nicht.

As fi vrut ca macar sa ma mut din semestrul urmator ( adik inceput octombrie) intr-un camin in centrul Hamburgului, pentru ca in timpul saptamanii la 00.30 e ultimul tren catre my part of town. :-s
Caminul meu e super tare. Chiar am avut noroc sa prind aici camera. ( Ahh chiar.. ia sa scriem si de asta ).
Asa ca .. acum 2 sapt cand am aplicat pentru semestrul urmator am ales tot caminul asta, dar am aflat marti cum ca exista numai 12 camere pentru Mastersi in Bunatwiete (numele caminului meu) si 10 pentru Austauschstudenten (Exchange students adik) din cam 50 camere cat are tot caminu'. Damn it.
Ehh.. pana in octombrie mai e ceva. Partea grea e ca pana atunci e zidul sesiunii.. pffff

Teoretic tre sa stau aici pana minim la sf de octombrie. Ca pana atunci am bursa. Daca mai vreau una noua tre sa aplic din nou. Teoretic asta ar fi numai o chestiune de hartii scrise si 2 sapt de asteptare. Numai ca al meu contract de cazare se incheie la 30 Sept.

Si partea mai e ca si practica vine. My bro imi sugerase ceva prin alta tzara. Ceea ce va fi putin complicat din mai multe puncte de vedere: 1. la inceput de nov nu prea te ia nimeni la practica ( cred..), ca mai e putin si vine craciunu', 2. la ce naiba sa aplic; ce vreau sa fac.. pfff.. asta e printre cele mai mari probleme cu care ma confrunt.

hmm..

Damn.. iara am vorbit prea mult. Fara nici o poza.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen