Freitag, 1. Juni 2007

Mi casa en Hamburg

Caminul meu = Bunatwiete.. Numero 6.
Ce inseamna numele? Twiete e un fel de ulita, alee pe germana.
Asa se numeste strada pe care e caminul.

Apartamentul in care stau eu. Primele 3 ferestre sunt bucataria, ultima camera mea.

Bucataria avand 3 perechi de ferestre e imensa :D . Dar pentru 5 oameni ( daaaa, dar fiecare cu camera lui) e ok. 2 frigidere, plita, cuptor, fiecare setul de tacamuri primit cand ne-am cazat, alaturi de seturi de asternuturi, lampa, pinboard ( care nu e suficient ca am lipit si pe pereti hartii, hartiute, remindere, postere :D )

Din pacate nu pot sa cuprind toata camera intr-o singura poza. Aici o parte din ea:

(acum arata putin diferit, pentru ca e plina de postere, ca urmare a micilor tripuri in Lübeck sau Berlin :) ).

Ma rog mai am un dulap, un picior de biblioteca, inalt aproape cat dulapul in cealalta parte a camerei. Din cele 5 camere ale apartamentului a mea cred ca e cea mai faina. Celelalte sunt poate mai linistite, pentru ca au vedere in curtea interioara, dar niciodata soare direct. Si mai mult sunt lipite una de alta. Pentru a forma o imagine mai buna, holul e in forma de L, 4 camere de-a lungul dungii verticale a L-ului, a mea in piciorul Lului. :D ( oribila descriere :)) ).


Usa din fatza e usa de la intrare. Pe dreapta cele 4 camere lipite. In stanga bucataria.


Sportsgeist = Eu :))
Cineva care a venit pentru prima oara la mine a zis.. a puei nici nu trebuia sa imi zici care e camera ta. :)
In stanga, cele 2 usi sunt de la cele 2 bai :) ( f tare )




Bucataria ( dupa o zi in care au venit 2 tipi si au curatzat-o :D )

Am si o poza cu baia dar nu e asha de expresiva. :)

Ahh.. ar fi trebuit sa incep cu asta:



Scari tipice de locuinta in G.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen