Dienstag, 15. Juli 2008

14 iulie - o zi memorabila?

Pentru multi ziua de 14 iulie are o insemnatate deosebita. Pentru cine? Pentru francezi, la ei acasa. Pentru francezi, pretutindeni in lume. La multi ani pentru oricine care a simtit ca are ceva de sarbatorit in aceasta zi.
Pentru mine are o alta insemnatate. Tin neaparat sa scriu cateva randuri, in romana, pentru a le putea reciti peste ceva vreme.. fie chiar si in sfarsit de luna Septembrie.
Ieri doi dintre cei mai buni prieteni ai mei - diferite nivele de prietenie, as vrea sa le povestesc, dar nu se cuvine.. din pacate - au plecat pentru o perioada care poate parea infima pentru unii, dar enorma pentru cineva obisnuit cu prezenta lor.
Ma caracterizez ca fiind o persoana realista ceea ce nu crede in coincidente. De unde tin sa amintesc replica din Kung Fu Panda : 'Es gibt keine Zufälle!'. Deci exista un motiv pentru a trebui sa imi iau la revedere in acelasi timp de la doua persoane importante. Curiozitatea de a vedea cum o sa 'evolueze' relatia mea cu cei doi dupa perioada de pauza nu imi da pace. Mai ales cu unul dintre ei. Pentru ca.. pe langa faptul ca nu cred in coincidente nu cred nici in distanta. Doar daca e vorba de familie, prieteni pe care ii stiu dupa o perioada mai indelungata. Dar daca timpul nu a fost de ajuns pentru a construi o baza, distanta va distruge relatia ( orice tip de relatie ) ce incepuse sa se contureze.
Well..nu am decat sa incerc sa ma concentrez saptamanile ce or sa vina si sa pun totul behind ca un moment important din viatza mea, ca un capitol ce sper sa ramana intiparit.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen