Donnerstag, 1. März 2007

martzishor ( -z , -h ) si babe

noroc cu skandalouz ca mi-a adus aminte ieri sa imi aleg baba. Ehh.. e prestabilita de atatia ani, dar sa nu uit sa sper ca va fi frumoasa. Poate macar asa sunt sanse ca anul asta sa nu fiu a bitch :) .

Macar baba sa mi-o aleg, ca martzishor de unde. Nu e universal.
Dar macar ziua de 8 März este internationala

Dar intrebarea e unde ma uit la vreme in RO sau in HH? Pana anul asta nu aveam de ce sa ma gandesc la asta. Este un obicei romanesc, deci in RO? Dar daca nu esti in RO, te adaptezi la vremea de dincolo? Sau o combinatie? Nu prea se poate asa ceva.

Astazi pentru cei din RO este o zi faina. Aici deja obisnuita ploaie, desi daca imi aduc aminte, acum 2 zile a fost ceva grindina. Ma bucurasem crezand ca poate mai am ocazia sa vad nametzi de zapada. De unde?!

Cele mai importante momente pentru mine referitor la ziua de 1 Martie: o zambila de la tata si pana acum 4 ani o floare de la my bro (ca acum ne-am internationalizat amandoi). Cred ca erau singurele momente in care imi placeau florile.
Se spune ca atunci cand nu mai esti aproape de un lucru, iti doresti sa il ai. Poate de aia acum ma gandesc ca e totusi o sarbatoare interesanta ( un amic foarte bun a caracterizat-o ca fiind pagana :)) )

Dar dk ma gandesc e mai bine sa primesti o floare ( nu tine mult ) sau un lucru pe care poti sa il folosesti decat 'traditionalele' martisoare pe care trebuie ( poate nu cel mai potrivit cuvant ) sa le pui la vedere si dupa sa le pui intr-un sertar al biroului. Acum nush.. depinde si de la cine vin.

Pana atunci.. o primavara faina tuturor ( m ) si un martzishor care poate sa fie si o floare ( f ).

PS: Primavara faina daca stim sa pacalim / sa ne ascundem de infectia numita ' Astenie '.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen