Mittwoch, 21. März 2007

Bowling in HH




2007 mar 18

Duminica am fost la bowling, prima oara in HH. Faina atmosfera. Copii cam multi ( nu grupul meu ). Preturi cam mari. Platit doar o parte. Noroc ca s-a inventat notiunea de sponsor. :)
3 piste: 1 englisch/deutsch sprechend, 2 turkisch sprechend =)))))

Era sa ma si iau la hartza cu unul dintre cei 10 avand nationalitatea descrisa mai sus. Un ingamfat. Parca semana cu unul pe care il intalnesti pe strada prin bucuresti cu pretena la 4 ace si el in pantaloni scurti, tricou 'de firma' si papuci / adidasi albi 'tot de firma'. Sau poate putem compara si cu unul de prin vreun club bucurestean de fitze ( nu stiu exact cum e, ca nu le-am frecventat niciodata ) .

But anyway.. he was 1. It was nice to hv something to remember me about home :)

I sucked, as expected, but it was a nice distraction.

1 Kommentar:

  1. m-am dus si eu dar nu mai erau locuri pentru cateva ore bune asa ca m-am reprofilat pe tenis de masa.

    AntwortenLöschen