Donnerstag, 1. März 2007

Cum sa fii diplomat(a)

tocmai ce m-am intors de la alergat in jurul parcului. Se pare ca de cand am scris postul anterior a aparut si pe aici soarele ( nici nu te poti uita in balta in care inevitabil in timpul joggingului calci ).
ok..dar nu de asta am vrut sa scriu, ci despre ce m-a cam enerveaza de cateva zile: unul dintre colegii mei de apartament.

pe scurt povestea suna asha:
e erasmus venit numai pentru un semestru. asta inseamna ca peste 2 saptamani pleaca.
In urma cu o luna.. doua a fost cateva zile akas. Enigmatic referitor la motivul pentru care a trebuit sa dispara mi-a trecut prin minte ca ar incerca sa ramana aici inca un semestru. Nu ar fi primul care ar face asta. A negat si se pare ca nu asta a fost motivul ca doar pleaca in curand.
Surpriza / Shocul vine de la faptul ca in prima zi cand am intrat in apartament ( dupa ce s-a intors) nu am mai simtit mirosul de 'mancare' chinezeasca sau mirosul colegei din rusia ( am crezut ca numai turcii ( majoritatea ) nu isi dau cu parfum - scuze dar asta e adevarul ) sau mirosul a la India. Ceea ce m-a izbit a fost mirosul de tzigara si, ulterior, cartushul in cutia galbena de gunoi. M-am shocat. Nu ma asteptam la asha ceva. Am zis ok.. poate e numai o intamplare. Ca e ieftin akas la el. Pentru o perioada nu am mai simtit nici un miros de genul asta.
Insa.. acum in fiecare zi cand vin de la alergat imi vine sa vomit ( frumos spus: mi se face rau ) cand trec pe langa camera lui.

Intrebarea este: Ii fac observatie ( desi nu sunt genul care sa spuna adevarul diplomatic, deci risc sa il reped si sa stricam ceva din relatia de prietenie - e baiat bun ) sau il las asha stiind ca peste putin timp pleaca?!
Raspuns: keine Ahnung.


PS: dk asta e 'pe scurt'.. pe lung cum o suna? ( h h h )

1 Kommentar:

  1. Eu ca un impatimit luptator impotriva fumatului :p iti recomand sa-i zici :D

    AntwortenLöschen