Samstag, 19. Mai 2007

Porecle (Spitznamen)

Cand am vazut prima oara postul cu leapsa de la skandalouz am zambit si am zis ca eu nu am cum sa scriu despre asta. Pentru simplul fapt ca nu imi amintesc ce porecle as fi avut pana am terminat universitatea.

Cea de care imi amintesc din perioada de dinainte e Baietzoi. De ce? Poate pentru ca ma catzaram in copaci, poate pentru ca ma jucam cu cornete. Ori poate pentru ca jucam fotbal. Sau poate pentru ca m-am batut cu 2 colegi in generala. Cu unul au fost picioare si pumni. De la celalalt am primit un pumn in burta. Dar era cam mare fatza de mine. Aceste intamplari s-au petrecut printr-a 6a..7a.
Ah mai era o chestie. M-am batut si cu o colega. Ma mai intreb din cand in cand pe unde o mai fi. Am impins-o cu burta intr-un calorifer :( . Dar tot am avut 10 la purtare. Cum vine asta? =))

Well.. acum urmeaza un gap in amintirea poreclelor.
Si ajung la momentul de dupa uni cand mi-am luat primul job. De acolo spicuim:
Dark side : Mtx tre sa stie de ce. Din cauza locului unde aveam biroul. Era dupa un parapet din dulapuri. Fiind concentrata la ceea ce faceam ( ;)) ) uitam sa aprind lumina. Si intrerupatorul era oricum departe. Toti erau invidiosi ca pot sa fac chestii interzise lor ( =)) kiddin' ) pentru ca pe mine nu ma vedea lumea.

Urmatoarea a fost Pustiu. De ce?! hmm.. Puei totul s-a intamplat intr-o seara cand am iesit cu colegii (tineri :D) la o bauta/mancata. Am decis sa mergem mai departe dupa ce ne-au dat afara dintr-un loc. Dar inainte.. da-i cu multa bere. Mergem in Twice ( tot asha o fi locul ala? ) mai dai si cu gin pe langa bere. M-am ametit rau de tot. Am fost 6. O amica f buna a plecat ca nu statea in aceeasi parte. Eu cu 3 amici f buni plecam spre casa. Luam taxiul. Puei cand ti se face rau ce faci?! Vrei sa comunici ca vrei afara. Pueeeeei.. sa vedeti.. Nu am putut :|
Continuarea vine de la sine.
Iesim intr-un final in mijlocul intersectiei :-s . In 2 min 4 alte taxiuri apar. Hmm.. Cat pe-aci de o bataie.

Apoi una mai usoara ca Cita de la o amica foarte buna.

Si cea pe care o am in prezent si care imi place : K :), data de amica mea cea mai buna in timpul uniului.

Altele nu imi vin in minte...