Mittwoch, 14. Februar 2007

Valentine? Nee.. An usual day in my small world..

Nush de ce .. dar orice fac tot in aceeasi stare ajung. De fiecare data scriu numai cand ceva nu e in regula.. Tot despre aceleasi lucruri 'triste' vorbesc.
Sa vedem cate randuri va avea si acest blog..

Nush de ce mi-a venit in minte acum o expresie pe care obisnuia sa mi-o zica cineva. Am realizat ca imi place cum suna.. poate pentru ca a venit de la cine trebuie.. Suna ceva de genul : ' u r crazy' for jogging at midnight.. ehh..cateodata si pe la 1 am fost.

daca tot veni vorba de asta.. ar cam trebui sa ma schimb si sa dau o raita primprejurul dorm-ului..
sa vedem ce gand castiga in cea juma de ora de claritate..
juma de ora buna pentru a prinde niste energie pe care sa o pot concentra apoi asupra slideurilor ce trebuie lecturate / invatzate.


Ieri am fost la un party..
Schimband starile de-a lungul zilei.. intre ' nu am chef de asha ceva' , ' poate un pahar de vin mi-ar reda o pseudo stare care m-ar indeparta de toate cele la care nu vreau sa ma gandesc' , 'a inceput sa ploua si imi strica freza.. gfsagasrfwerfsa' .. "petrecerea" s-a dovedit a fi ok, trecand peste pozele in care nu am iesit bine( si le-am vazut numai in displayul minuscul al camerei) si trecand si peste infectia de vin pe care am gasit-o pe acolo ( ca bere din plin ..dar cum eu nu mai beau bere.. a trebuit sa caut altceva pe masuta rotunda de diametru 50 printre paharele de plastic si prajitura de branza dulce :| ).
A fost o distragere buna.. dupa acele pahare de vin ( ehh.. erau de plastic deci nu se pot aduna :D ) a mers un dans.. poate 2..

Acum ascult muzica mexicana pe care am luat-o ieri de la un tip de la party.. calma.. placuta.. ( chiar dk imi face placere sa ascult astfel de muzica.. i still love R&B, Rock .. and other). Era vorba de un tip pentru care aveam o curiozitate de la inceputul anului. Ok.. drumul se inchide in directia asta. Poate amintirile or sa ramana.. sau poate o sa mai am ceva de povestit peste ceva timp.

Imi pare bine pentru idea de cadou pe care am avut-o.. Sunt mandra de mine.. E remarcabil cum poti sa distingi bucuria pe fetzele unor persoane cand primesc drept cadou ceva simbolic dar nice. A fost un tricou negru imprimat. Pe fatza: 'Wir müssen geduuuuldig sein.. ', iar pe spate ( asha mai la baza tricoului.. imaginatia trebuie lasata libera) ' Das ist geil !!!' . Pe scurt cele 2 fraze sunt ale lui, prima cica dintr-o melodie dar keine Ahnung welche.
Cu marimea am cam gresit. In general pentru tipi iei XL sau L. Deci am luat L. Dar surpriza era prea mare =)) . Am cam ramas socati :D. Ehh.. a meritat stresul aferent gasirii cadoului potrivit.

Am ajuns akas pe la un 3 juma.. singura sau cu cineva nu conteaza.. Conteaza faptul ca m-am trezit pe la un 8.. neputand sa mai dorm. Culmea e ca si 'twinul' meu s-a trezit tot asha de devreme, tot neputand sa doarma. Partea neplacuta e ca fiecare dintre noi din motive diferite. Eu nu pot sa pun degetul (sau mana :)) ) exact pe motiv, el din cauza mea oarecum 'even if i digest very bad when I see you going away ... in a party' (vezi mail 14.02.2007 23:35.. a very nice one).

Astazi nu prea am avut randament. De cateva zile nu prea mananc. Daca ar stii mama ar tipa putin la mine.. dar..

Ok.. back to my studies.. back to my java stuff.

Inchei cu o fraza pe care am primit-o astazi:
'If this is the way you are so be it'

1 Kommentar: