Montag, 19. Februar 2007

bored as an empty glas of bier ( beer )

Cred ca nu ar trebui sa dau prea multe explicatii. Titlul ar fi mai mult decat suficient pentru a intelege starea..
Briliant ales pentru a descrie o astfel de stare..

Si al 2lea motiv pentru care nu intru in detalii este ca nu vreau sa pierd prea mult timp ( oricat de placut e sa umplu randurile astea ) pentru ca notiunile nu se lipesc doar rasfoind paginile fiecare de cate 9 slide-uri.
Las explicatiile pentru alta data.. poate la acea data o sa am deja o idee cum sa scap de my 'boredom'.. o sa stiu deja care ar trebui sa fie 'acea preocupare'.. ca in ' trebuie sa gasesti o preocupare'.

Oki..

Am cam sters-o spre uni-ul din innenstadt pentru ca akas nu pot sa invatz, la uni-ul meu nici atat..

De cateva zile tot schimb locurile de invatzat. Am realizat ca e ca si joggingul. Din pacate nu mai am acea dorinta si voiciune de a alerga. Motivul: m-am plictisit de locul pe unde alergam.
Asemenea m-am plictisit de locul unde invatz. Este ca si in facultate unde ma duceam cu amica mea cea mai buna in cantina in regie pentru a invatza. Toti colegii mei care nu erau din oras se intrebau de ce fac asta atata vreme cat am o casa. :-s Strange huh?!

Pe scurt sa inshir locurile pe unde am fost sa invatz in uichendul asta: camera mea ( doh :| ), biblioteca tuhh, biblioteca uni innenstadt ( luand pranzul in gradina botanica pe o banca..la iarba verde si cancer in aer.. hhh), Mall-ul de langa casa pe o banca la un etaj (cam incomod dar e ok ca se inchide la 10 sambata), vaporul nr. 62 ( merge cu abonamentul de transport; insa prea multa lume => prea putin aer ), Mac-ul de pe Repperbahn ( o inghetzata si 3 ore cu foile imprastiate pe masa, numarand catzi oameni supraponderali exista in orasul asta si intrebandu-ma de ce vine lumea la Mac, duminica dupaamiaza si mai ales la cel de pe Repperbahn)..

Astazi ma intorc la biblioteca din centru.. Poate fac o pauza pentru mensa.. ca va fi ca o plimbare pana la cladirea de vis-a-vis.

Sporule, vino la mine!

2 Kommentare:

  1. Se duc la Mc probabil pt ca ei nu "gateste". In Belgia doar les paysans et les etrangeres mai faceau ceva in casa, restul mancau la restaurant sau isi cumparau direct din fastfood porcarii semipreparate.

    AntwortenLöschen
  2. nici altii nu gateste..
    spaghetti mancarea universala a studentului.. iammi..

    Cand colegii de apartament vin din : turcia, india, rusia si malayesia incepi sa te gandesti daca ai putea fura cate ceva din acele 'culturi'
    dar te inseli.. iti doresti sa intri in casa catzarandu-te pe fereastra si, din pacate, nu a putut sa puna nimeni o vorba buna sa locuiesc mai aproape de nivelul 0 ( cred ca putin mai sus.. ca sunt pe un deal aici )

    Dar totusi cred ca pentru cei pe care i-am vazut acolo, acea ' mancare ' ( raman la ideea 'otrava' ) creaza dependenta. Ar putea face ca in America, ar putea da in judecata Mac-ul.
    Oare ar avea aceleasi shanse de castig? hmm..

    AntwortenLöschen