Freitag, 16. Februar 2007

leaving..

Astazi pot spune ca se incheie o etapa.
Cand ma gandesc la un 'la revedere' (e mult mai usor a spune asta in loc de 'adio'), la o imbratisare si la nodul in stomac ce persista, la lipsa poftei de mancare, la lipsa odihnei din ultimele zile.. ultimul lucru pe care il pot face este sa ma concentrez asupra a ceea ce 'trebuie' sa fac.

Ieri a venit sa zica 'good bye'. Nu vreau sa fiu selfish dar pentru cate am sharuit meritam parca o clipa in care sa pot sa ii spun ca .. oricat de adanc e golul din stomac sunt happy pentru ca stiu ca asta isi doreste. O clipa fara ca altcineva sa fie imprejur. Nu stiu daca a crezut ca o sa fie mai usor sau o fi fost vorba chiar de o oarecare teama, dar nu a iesit cum am gandit eu ca ar trebui sa fie..
Cel mult vroiam sa ii dau si eu minusculul meu 'cadou'.
5 min in care eu nu am zic mai nimik. My twin a remarcat asta si de aceea a incercat sa poarte el o conversatie. Starea de stanjeneala insa plutea in aer. Intr-o stare in care vroiam atat de mult sa dorm si sa treaca aceasta 'ultima intrevere' cat mai repede, am incercat sa arunc din cand in cand niste idei ironice.. Dar nici un succes.
Asa cum a venit asa a plecat.. Exceptand o cutie cu numai 3 randuri de dulciuri traditionale ( 'am mai mancat si eu..', ' mi-au mancat-o astia').
Am ramas cu o cutiutza pe care scrie: ' Divan : ... Delight '. Ieeeei :|

Nu am putut sa dorm nici in noaptea asta. Dupa ce a plecat m-am gandit ca poate pot
sa trec astazi inainte sa plece ( pentru ca stiu ca are de facut ultimele pregatiri ) sa incerc sa ii dau lucrul meu traditional.

Sper ca macar de data asta sa imi iasa ceea ce imi propun.

Este cam complicat totul..
si numai pentru .. Okt, Nov, Dez, Jan.. 16ten Febr


Ieri dupa ce a plecat my twin am stat la o palavra cu my flatmate ( din aceeasi tzara cu 'el' ). Imi era dor de asha ceva. Inainte de anul nou obisnuiam sa stam foarte des pana pe la un 2 sa vorbim. O sa imi fie dor chiar si de el :). Intrebarile la moda acum.. 'cum va fi cel care vine in locul lui..', 'cand ii voi face o vizita..', 'cand va reveni el aici..'
A fost o conv placuta depanand amintiri si sperand ca fiecare dintre noi va gasi ceea ce cauta..

Ce a mai fost ieri..
Ar fi fost frumos sa pot zice ca cea mai importanta parte a zilei a fost conv cu twinul meu, una in care am pus pe tava cele intamplate in ultimul timp pentru a clarifica unde sta fiecare ( nu era vorba de : eu pe scaunul rotitor cu un picior sub mine si el pe jos sprijinindu-se de pat), ce a fost cu schimbul de mailuri unele mai mean sau offensive decat altele.. ( referitor la my behaviour pe la petreceri.. ehh.. alta poveste.. alte milioane de randuri in alte bloguri viitoare )
Dar nu pot spune ca m-a tulburat prea mult.. Imi pare numai bine ca nimik nu s-a schimbat. Ca shimbarea vine din partea cealalalta..


Am insirat aici evenimentele in ordine inversa.. Poate pentru ca am vrut sa exprim ce a contat mai mult..

Cum ma voi simti dupa ziua de azi, nu pot sa prezic.. Vom vedea..
Unora le place sa spuna: Timpul vindeca.. si ajuta amintirile sa ia un contur puternic.

3 Kommentare:

  1. K, spune-mi pls ca nu e turc...sau arab...sau indian...

    P.S. I know, sunt rasist.

    AntwortenLöschen
  2. Perioada asta e iminenta dar it'll pass...sooner or later.

    Heads up!

    AntwortenLöschen
  3. 1st comment: not exactly :)
    PS: i am too, dar din cauza altor natzii / culori ( brr.. cand ma gandesc )

    2nd comment: cred ca se intelege cam altceva din ceea ce am scris..
    dar nu-i bai..
    e bine ce s-a intamplat..am trecut deja peste :) (daca era ceva de trecut peste)

    AntwortenLöschen