Donnerstag, 21. Februar 2008

Christmas wishlist - Xmas@home

Cam tarziu ma trezesc si eu, dara ce sa ii faci. Cum as face orice sa nu invetz am inceput sa citesc ce a mai scris lumea si ajung la postul lui Ghimpe, de unde preiau tag-ul. Desi tre sa recunosc l-am citit acu ceva vreme si la Mtx.

Xmas-ul, pot sa spun, a fost ca intreg un cadou super, ce statea pe lista mea de 'Plsss, Santa. Try not to consider the bad things. I still have a (good) soul.' Deci.. am avut norocul sa ajung pe akas. 2 sapt super. Greu la inceput. Greu la sfarsit. Dar asta este viatza. Asta este drumul ce l-am ales. Sau l-a ales this thing called 'faith' pt mine.

O revedere cu o parte din prieteni; cate o convorbire kilometrica la telefon cu cealalta parte de prieteni cu care, din pacate, nu am reusit sa ma vad; mult timp (dar nu suficient) petrecut in familie; descoperirea orashului; alergat dupa suveniruri; leneveala in casa langa pomul impodobit si alte lucruri faine.







Nu are sens sa ma gandesc la alte lucruri ce as fi vrut sa primesc de craciun. Poate doar acea practica dorita si vesnica prietenie cu mult ravnita independenta.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen