Dienstag, 10. April 2007

Was ist schlimmer als Zahnschmerzen?

Sarim peste cele 2 puncte pe care tre sa le completez ( Pastele si inceputul scolii ) si relatez ce mi s-a intamplat ieri si azi.

Ma trezesc ieri deodata cu o durere de masea ingrozitoare X(X(X( !§$%&$threzh&gfd&/gtfred%$§

Joi am examen. Mda.. nu s-au terminat. Nu cred ca or sa se termine vreodata. Am zis ca nu pot sa imi pierd vremea cu cautatul dentistului (ca de cand sunt aici nu am fost decat la 'doctorul-de-ochi', cum scria acum cativa ani in blocul de vis-a-vis ). Sa iau o pastila ceva.. Am luat de la vecina de apartament. Canci efect. Dupa 2 ore a revenit durerea. Noaptea nedormita. Invatzat de unde. Azi durere si mai mare. Nu ma duc la ore ca am zis ca o sa citesc ceva pentru examen. De unde. Am dormit ca sa uit de durere.
Amica mea cea mai buna a sugerat o dusca ( bine gargara ) cu vodca. Huh???
Well nu am incercat.
M-a rapus durerea si m-am dus la dentist. Partea faina e ca a fost foarte amabil si mi-a explicat foarte rar (ca totusi tre sa intelegi ce iti face.. in germana :| ) si in intregime ce vroia sa faca.

Iote acum incepe sa se dezamorteasca.
Mda.. normal mi-a facut anestezie.
La inceput a trebuit sa platesc cotizatia trimestriala necesara si sa completez un formular ( urasc formularele pentru ca oricat de intelectual ai parea tot ai intrebari.. sau cel putin eu am :D )

Culmea e ca si dupa ce mi-a facut anestezia ma mai durea.
Acum am un medicament acolo pus.
Din pacate ideea ce mi-a ramas in minte e 'incercam sa facem asta..., dar nu putem garanta ca poate fi salvat' :(((((((((((((((((((((((( f..-i

Trist

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen