Sonntag, 15. März 2009

Din colectia.. lucruri utile

Am fost si eu ca totul omul, ca e trendy, WE-ul trecut la Ikea, a 4-a oara cand pun piciorul in acest hipermarket. Vroiam sa imi cumpar o lampa pentru ca in camera mea nu prea e lumina in timpul zilei si acum ca stau 2 zile pe sapt akas vreau si eu sa am impresia ca e zi afara.
Si ce mai vroiam sa imi cumpar.. ahh.. un termos ca pliculetzele de ceaiuri de mi le-am adus din Londra de revelion (ahh am fost acolo, chiar tre sa povestesc.. well, cand timp pentru asha ceva?!) nu merita irosite pe o canutza de juma de litru.
Ahh si un ghiveci mic pentru planta de am 'ciordit-o' (dar era in scara blocului si avea destule subramurele.. nu o sa se simta!!) o sapt in urma. Cum nu am gasit la Ikea un ghiveci minuscul am tras o fuga si la Bauhaus-ul de langa. Acolo peste ce dau? Peste aceasta tanti. Tanti?! Hmm..puei tanti ar trebui sa fie ca sablonul se cam potriveste. Dar pretzul?!?!?! sau numele?! 169€ Schwimmerin. Deci toti in cor: schwimmerin?!?!?!
Si deci intrebarea ce m-a izbit in momentul acela a fost: la ce..se foloseste?



Apropos a fost prima oara cand mi-am cumparat si eu ceva de acolo. Da!! Spre mirarea multora, pot sa ies din magazin si fara sa cumpar ceva. Ahh primele dati parca am mancat ceva pe acolo. Bunicica mancarea, dar obsesia mea pentru mancare sanatoasa ma impiedica sa ma entuziasmez mai mult.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen